نگران سنجش زیاد نباش فقط درکی باهاش کار کن.به گفتاردرمانگرش بگی کار میکنه
چون اونجا حرف نزدن بچه میزارن به پای خجالت و اضطرابش
اصلا نگی تاخیر داره یا گفتاردرمانی میبرم که الکی ردش میکنن
فقط باهاش مفاهیم کار کن مثل فصلا و رنگا و جهت ها و...
دسته بندی بلد باشه مثلا میوه ها و حیوونا
میپرسن شباهت توپ و سیب چیه بتونه بگه گردن
یا شباهت پرتقال و سیب..جفتشون میوه ان
من یادمه از پسر من پرسید اگر یکی تو.مدرسه بزندت چیکار میکنی یا اگر چیزی پیدا کنی چیکار میکنب
میخواست ببینه جواب پرت و پلا نمیده