این رویداد شما را با اصول فروش آشنا میکند و مسیری مشخص برای پیشرفت کسبوکارهای آنلاین ارائه میدهد. همچنین با ویژگی جدید ویترو آشنا خواهیم شد و اینکه چطور ویترو میتواند کنار فروشندگان قرار بگیرد و فرآیند فروش را تسهیل کند.
میدانیم که فروش مهمترین بخش یک کسبوکار است. این رویداد شما را با اصول فروش آشنا میکند و مسیری مشخص برای پیشرفت کسبوکارهای آنلاین ارائه میدهد. همچنین با ویژگی جدید ویترو آشنا خواهیم شد و اینکه چطور ویترو میتواند کنار فروشندگان قرار بگیرد و فرآیند فروش را تسهیل کند. به یاد داشته باشید مشکلات غیرقابل حل، در کنار ویترو، حل شده و قابل دسترس خواهند بود.
چه مواردی در این رویداد بررسی شد؟
- تغییر بازار امروزی، رفتار و نیازهای مشتری
- برنامهریزی، اقدامی حیاتی برای پیشرفت
- برندینگ، مهمترین اصل فروش
- نقشهای کامل برای شروع فرآیند فروش
- ارتباط با مشتریان
- معرفی ویژگی کالکشن
برای تماشای "راهکارهای ساده برای فروش آنلاین" کلیک کنید!
تغییر بازار امروزی و رفتار و نیازهای مشتری
در بازار امروزی، دیگر تنها فروشنده بودن کافی نیست. یکی از مهمترین مباحث برای ورود به بازار فروش آنلاین، آشنایی و استفاده از قیف فروش است. در این ویدیو متوجه خواهیم شد که:
- قیف فروش چیست.
- مشتری وفادار کیست.
- وفاداری مشتری چه تاثیری در کسبوکار شما میگذارد.
- قیف فروش چطور به جذب و حفظ مشتری وفادار کمک میکند.
برنامهریزی، اقدامی حیاتی برای پیشرفت
برای داشتن یک نمودار فروش صعودی، وجود یک فروشنده منظم و دقیق ضروری است. در این بخش موارد زیر بررسی میشوند:
- چگونگی برنامهریزی
- اهمیت و تاثیر برنامهریزی در فروش آنلاین
برندینگ، مهمترین اصل فروش
احتمالاً یکی از جذابترین بخشهای این رویداد برای بسیاری از شما، بخش معرفی برند خواهد بود. خلاصهای از مطالبی که در خصوص برندینگ به آنها پرداختیم عبارتاند از:
- تولید محتوای ضعیف چه تاثیری در فروش دارد.
- چگونگی شناسایی مشتریان واقعی و بازار هدف
- اهمیت تولید محتوا برای مشتریان واقعی
یکی از مهمترین بخشها در برندینگ، شناخت مشتری خواهد بود. در این رویداد یک دستهبندی کاربردی از مشتریان به شما ارائه میشود و با این دستهبندی، شما قادر خواهید بود:
- مشتری واقعی را شناسایی و انتخاب کنید.
- استراتژی فروش را بر اساس مشتری انتخاب شده پایهگذاری کنید.
نقشهای کامل برای شروع فرآیند فروش
پس از آشنایی با مشتری و نیازهای او، یکی از مهمترین مراحل فروش آغاز خواهد شد. ابتدا ۲ سوال کلیدی توسط جناب فربد طهرانی، موسس مرکز مذاکره ایران، پرسیده میشود. پاسخ به این دو سوال، یک نقشه سریع و ساده به شما ارائه میدهد و مسیر پیش رو را برایتان ترسیم میکند. این نقشه در فرآیند برنامهریزی و شروع فعالیتهای فروش به شما کمک خواهد کرد.
برای تماشای "راهکارهای ساده برای فروش آنلاین" کلیک کنید!
ارتباط با مشتریان: بازگشت مشتری راضی
در پایان این رویداد قادر خواهیم بود تا با کمترین هزینه و بهصورت هوشمندانه، مشتریان خود را راضی نگه داریم. همچنین خواهیم آموخت که چگونه نام و برند خود را در ذهن مشتریان حک کنیم و تأثیر مثبتی در ناخودآگاه آنها به جا بگذاریم. هدف این است که مشتریان، همواره ما را با احساسی مثبت و آشنا به یاد داشته باشند و ما را به انتخاب اول خود تبدیل کنند.
معرفی ویژگی کالکشن، دستهبندیهای اختصاصی از محصولات
این ویژگی که به تازگی به فروشگاهساز ویترو اضافه شده، باعث مرتبسازی محصولات فروشنده و تسهیل فرآیند فروش آنلاین در سمت خریدار میشود. برخی ویژگیهای کالکشن برای فروشندگان که میتواند تغییری اساسی در روند فروش آنها بگذارد عبارتاند از:
- دستهبندی محصولات و تسریع دسترسی خریدار به محصولات شما
- کم کردن زمان خرید و افزایش سرعت در پروسهی فروش
- بهتر شدن تجربهی خرید
- افزایش احتمال پایبندی خریدار و تکرار خرید
سوالات شما
اگر فکر میکنید حضور شما در این رویداد میتوانست به درک بهتر مفاهیم کمک کند، باید بگوییم که در پایان این جلسه، سوالاتی که برای حاضرین به وجود آمده مطرح و پاسخ داده خواهند شد. به احتمال قوی، سوال شما نیز یکی از سوالات پاسخ داده شده خواهد بود. در غیر این صورت، سوال خود را در قسمت کامنتهای ویدیو بنویسید تا در اسرع وقت توسط متخصصین ویترو پاسخ داده شود.