تبلیغات در دنیای مدرن امروزی حرف اول را در رونق کسبوکارها میزند. پشت هر تیتر جذاب تبلیغاتی یک بازاریاب باهوش وجود دارد که کار خود را به درستی انجام داده است. آنها مخاطبان خود را میشناسند، مشکلات آنها را درک میکنند و از خلاقیت نمیترسند. تیترهای تبلیغاتی جذاب میتوانند درآمد کسبوکار شما را افزایش دهند. روشهای زیادی برای نوشتن تیتر تبلیغاتی جذاب وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
نکاتی که در نوشتن تیتر جذاب تبلیغاتی باید رعایت کنیم؟
ایجاد یک تیتر جذاب تبلیغاتی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان و افزایش سود بسیار مهم است. استراتژیهای زیر برای ایجاد تیتر تبلیغاتی عالی برای محصول میتوانند کاربردی باشند.
آن را کوتاه، ساده و دقیق بنویسید
عنوان عالی مستقیماً روی محتوای شما تأثیر میگذارد. زبانی که انتخاب میکنید، به طور طبیعی بر ارزش تیتر شما تأثیر میگذارد. وقتی از کلماتی استفاده میکنید که برای اکثر افراد بیمعنی، غیر الهامبخش یا ناشناخته است، مشتریان بالقوه شما از دست میروند.
اعداد را در تیتر خود قرار دهید
افراد ذاتاً جذب اعداد و فهرستها میشوند. پردازش آنها برای مغز آسان است و به خواننده آینده شما اطمینان میدهند که تبلیغ بهراحتی قابل هضم خواهد بود.
از کلمات کلیدی استفاده کنید
کلمات کلیدی در ساخت یک تیتر جذاب تبلیغاتی بسیار مؤثر هستند. افراد وقتی کلمه کلیدی شما را ببینند، دررابطهبا نوع تبلیغ جستوجو میکنند. گنجاندن کلمات کلیدی، بهویژه در تبلیغات دیجیتال یا آنلاین، میتواند به محصول و وبسایت شما کمک کند تا در دسترس مصرفکنندگان قرار گیرد. از روشهای سئو سایت یا بهینهسازی موتور جستجو (SEO) برای گسترش پایگاه مشتری خود استفاده کنید.
صادق باشید
در مورد ویژگیهای محصول خود و آنچه ارائه میدهید صادق باشید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که در عنوان آگهی خود میگویید، چیزی است که واقعاً میتوانید به مشتریان ارائه دهید. صادق بودن و شفاف بودن در مورد تبلیغات میتواند اطمینان حاصل کند که تیم شما شهرت عالی را حفظ میکند.
کنجکاوی ایجاد کنید
یک تیتر جذاب تبلیغاتی باید بتواند مخاطب را کنجکاو کند. تیتری که حاوی اطلاعات زیادی نباشد و مخاطب را کنجکاو کند، او را به خواندن بیشتر علاقهمند خواهد کرد. مثالی دررابطهبا این موضوع: (هنوز در حال رانندگی با یک ماشین 10 ساله هستید؟ ممکن است پشیمان شوید.
ایجاد شکافهای کنجکاوی در تیترها میتواند واقعاً مؤثر باشد. تیترها باید بهاندازه کافی مشخص باشند تا مخاطب را جذب کنند؛ اما نه آنقدر خاص که خواننده دیگر علاقه خود را به دنبالکردن آن تبلیغات از دست بدهد.
از جملات سؤالی استفاده کنید
دانشمندان به این نتیجه رسیدهاند که وقتی انسان جواب یک سؤال را نمیداند حس ناخوشایندی به او دست میدهد. واکنش غریزی به دیدن علامت سؤال، یافتن پاسخ است. در دنیای آنلاین، کاربران برای یافتن سؤال خود دست به هر کاری میزنند.
از صفتهای احساسی استفاده کنید
برای داشتن یک تیتر جذاب تبلیغاتی از صفتهای احساسی استفاده کنید. کلمههایی با صفتهای احساسی تیترهای شما را عالی میکنند. همچنین این تیترها بیشتر موردتوجه دیگران قرار میگیرند. همچنین، تیترهایی که احساسات را ایجاد میکنند، اشتراکگذاری بیشتری نیز دارند.
نمونه هایی از تیتر جذاب تبلیغاتی
در این بخش به معرفی چند تیتر تبلیغاتی جذاب و منحصربهفرد میپردازیم. این تیترها شامل:
- بهزودی هر خانهای آن را خواهد داشت!
- هر روز فرصتی برای انجام کارهای بیشتر است.
- تمام قلبت را در زندگی بگذار.
- ما ایده شما را زنده میکنیم.
- تمام زندگی من در برابر من آشکار میشود.
- همیشه آماده برای چیزهایی که میآیند.
- لذت ببرید و به دست آورید، هر روز مهم است.
- قدرت انجام همه کارها
- قدرت انجام کارهای بیشتر
- مأموریت ما این است که بهسادگی شما را خوشحال کنیم ... هر روز.
- شما فکر کنید. ما آن را زنده میکنیم.
- با شما در تمام مراحل.
- ما آمادهایم برای شما کار کنیم.
- اشتیاق برای هر نسل و نسل بعدی.
- همیشه در هر زمان و هر مکان در مقابل شماست.
- با تیتر تبلیغاتی جذاب دل مشتری را ببر!
- ما شما را تا آخر راه میبریم.
- ما به ایدهها، فضایی برای توسعه میدهیم!
- ما فضای زندگی را زنده میکنیم.
- جایی که ایدههای بزرگ جان میگیرند.
- ما ایدهها را زنده میکنیم.
- جایی که ایدههای بزرگ برای انجام کارهای بزرگ ادامه مییابد.
- موردعلاقه کسانی که عاشق تکنولوژی هستند.
- با نوآوری زیبا از لبخند خود مراقبت کنید.
- آیندهای روشنتر با تخصص در کنار شما.
- قدرت ایدهها در کار است.
- الهام بخشیدن به مردم - ایجاد انعطافپذیری کارآفرینی.
- چشمانداز برای زنده کردن ایدهها.
- اشتیاق به نوآوری.
- عشق به حرکت
- جایی که نوآوری بخشی از مناظر ما است.
- تکنولوژی خوب برای زندگی بهتر
- اشتیاق برای کمال.
- اعتقاد به نوآوری.
- انعطافپذیری قدرت است.
- استفاده از ایدههای نوآورانه برای شکلدادن به آینده.
- اشتیاق به ایدهها، دانش برای تغییر.
- تیتر تبلیغاتی جذاب باعث ایجاد بازارهای جدید برای ایدههای عالی.
- جایی که زیبایی و تکنولوژی در کنار هم قرار میگیرند.
از تیترهای تبلیغاتی در کجاها استفاده کنیم؟
از تیترهای تبلیغاتی میتوانید در تمامی پلتفرمهای اجتماعی آنلاین استفاده کنید. در زیر به این پلتفرمها اشاره کردیم.
توییتر
توییتر یک پلتفرم بیشتر مبتنی بر متن است که از هشتگها، توییتها، ترندها و سایر تاکتیکها برای تبلیغ استفاده میکند. توییتر طیف گستردهای از گزینههای هدفگیری دارد که به شما کمک میکند فالوورهای جدیدی به دست آورید، شرکتها را تشویق کنید، تبدیلها را افزایش دهید، و در کمک به رشد شناخت برند عالی است.
تبلیغات اینستاگرام
اینستاگرام متعلق به فیسبوک است؛ بنابراین، شما همان فناوریهای فوق هدفگذاری را برای تبلیغات خود دریافت میکنید. اینستاگرام همچنین یکی از سریعترین پلتفرمهای رسانه اجتماعی درحالرشد در بازار است. اینستاگرام بیشتر به سمت گرافیک طراحی شده است؛ بنابراین، بهتر است از تصاویر و ویدئوها برای انتقال پیامهای خود استفاده کنید. میتوانید تیتر تبلیغاتی جذاب خود را در این شبکه به اشتراک بگذارید.
تبلیغات جستجوی گوگل
ممکن است قبلاً با جستجوی Google که بهعنوان AdWords نیز شناخته میشود آشنا باشید . این ابزار یک سرویس تبلیغاتی پولی است که از مدل هزینه بهازای هر کلیک استفاده میکند. از کلمات کلیدی و تبلیغات پولی شما استفاده میکند تا آنها را با عبارت جستجوی کاربر مطابقت دهد. این ابزار یکی بهترین مکانها برای استفاده کردن تیتر تبلیغاتی جذاب شما بهحساب میرود.
منبع: نبض مارکتینگ