تنها راهیی ک بلدم برای اعتراض همون پشتیبانیش بود که بعد یک هفته تماس و پیگیری و شکایت امروز زنگ زدن برای اولین بار که ما پیگیری کردیم فروشنده گفته کالا رو تحویل مشتری دادیم
این ته پیگیری و پشتیبانیشون بود
من چیزی تحویل نگرفتم تو روز تحویل نه کسی تماس گرفت با ما ن کسی زنگ ایفون رو زد خداروشکر ساختمون ما دوربین داره یک هفته اخیر رو میتونن چک کنن ب عنوان مدرک
راه شکایت از دیجی کالا چیه الان
من یه اشتباه بزرگ کردم اعتماد کردم سرخ کن خریدم 5 ت بود قیمتش الان موندم چکار کنم