(محتوای اموزشی)
درس هایی که اصلا به دردمون نمیخورند رو باید حفظ کنیم. مثل اینه یه حجم زیاد از درسو حفظ کنی سال دیگه هم یادت بره . این به چه درد میخوره؟
درس های ریاضیات حجم سنگینی دارن؛
اصلا به هنر و ورزش... اهمیت نمیدهند و باعث میشه یه ادم بی هنر بار بیاد که حتی اگه مهندسم بشه بی هنر باشه. یعنی ذهن خلاقی نداره و نمیتونه ایده داشته باشه
مثلا ما همین پارسالم یه معلم ورزش داشتیم اصلا نمیبردمون ورزش کنیم. فقط ۳بار که دو بارش واسه نوبت دوم و اول بردمون تو حیاط.
(فرم های نامناسب.)
وقتی در مدرسه همه هم جنس هستن و مثل خارج مدارس مختلط نیست برای چی باید مقنعه بزنیم و عرق کنیم..؟
.
(توهین به دانش اموزان)
معاونین و معلمین بدون هیچگونه درکی همش دانش اموزان توهین میکنن درحالی که ما داریم توی کشوری درس میخونیم که هیچ اینده ای در انتظارمون نیست! و درس هایمون بدرد نمیخورن
(معماری ساختمان)
فضای مدرسه دلگیر . مث زندان!
(به تربیت توجه نمیکنند)
مثلا دانش اموزا بعضیاشون فحاشی میکنن ولی واسشون اصن مهم نیس تنها چیزی که مهمه حجاب و درس خوندنشونه! و اینکه از خودشون ایراد نگیرن..!
و در اخر...
من تمام مشکلات مدرسه رو نگفتم! این بخش کوچکی از مشکلات مدرسه بود؛
و اینکه افراد از کودکی نادان به وجود نمیان براساس اموزش اشتباه نادان میشن!!!