تحت هیچ شرایطی حرف دیگران برات مهم نباشه مگر در مواردی که در جهت ارتقا شما باشه
هیچ وقت با مشتری بد حرف نزن همیشه خوشرو باش حتی در بدترین شرایط سعی کن با مشتری خوب حرف بزنی
مشتری های فعلی رو نگه دار، اگر شده نسیه باهاشون کار کنی سعی کن نگه شون کنی همین مشتری وقتی باهاش خوب برخورد کنی و خدمات خوب بدی حتما برات مشتری میاره
سعی کن تو کارت اطلاعات کافی داشته باشی که بتونی به مشتری خوب توضیح بدی
هیچ وقت جلو مشتری بد همکاران رو نگو چرا که مشتری نسبت به شما بدبین خواهد شد
و خیلی چیزهای دیگه که تو برخورد و کار پیش میاد رو سعی کن خوب مدیریت کنی
هیچ وقت ناامید نشو
ان شاالله که موفق باشی