برند مولفیکس موفق به کسب تندیس برند محبوب از سوی مصرفکنندگان شده است. امری که بر کیفیت بالای این محصول تاکید کرده و این محصول را محصولی قابل اعتماد میسازد. از میان سیصد و پنجاه هزار مادر، اکثریت بر این کیفیت صحه گذاشتهاند.
با تکیه بر همین موفقیت، سرمایهگذاران خارجی این برند از کشور ترکیه برای گرفتن سهم بیشتری از بازار همت بیشتری به خرج داده و در راستای اجرایی شدن اهداف خود سرمایهگذاریهای بیشتری را انجام میدهند.
بهاینترتیب شرکت تولیدی پارسحیات به منظور برآوردن نیازهای بازار ایران در حوزهی پوشک و نواربهداشتی با برندهای مولفیکس و مولپد تاسیس شده و در ادامه برندهای تنو و پاپیا را در حوزهی دستمالکاغذی به محصولات خود افزوده است.
این مجموعه موفق شده از روز نخست تصمیمگیری برای تولید محصول تا به امروز علاوه بر در دست گرفتن بیش از 50درصد از سهم بازار ایران، سالهایی طلایی را سپری کند.
عوامل متعددی منجر به انتخاب برند مولفیکس بهعنوان برند محبوب شده است. بهبود کیفی، توجه به رضایت مصرفکنندگان و حفظ تعهدات شرکت همه از معیارهایی بودهاند که در کسب این موفقیت نقش پررنگی را ایفا کردهاند. علاوهبراین کنترل قیمت با هدف حمایت از مصرفکنندهی ایرانی از دیگر نکاتی است که پارسحیات همواره به آن متعهد بوده است. طبق گفتههای مدیرعامل پارسحیات، این سازمان نهتنها به رضایت مصرفکننده اهمیت میدهد بلکه در تلاش است تا به مصرفکننده احساس خوشایندی از مصرف را هدیه کند. هر شرکتی با حفظ قدرت برند خود میتواند به حیات خود ادامه دهد. پارسحیات میداند که مصرفکنندگان به دنبال رفع کدام نیازهای خود هستند و میکوشد تا خواستههای آنان را با اهمیت دادن به صنعت مراقبت از سلامتی، برآورده کند. طبق آمارها، بهطور متوسط در هر دقیقه هشت هزار ایرانی محصولات پارسحیات را لمس میکنند؛ امری که خود نشانگر اهمیت و محبوبیت برندهای گوناگون پارسحیات نزد مخاطبان است.
نمونه این تندیس را درسایت نوین تندیس هم دیده ام چ جالب.