سلام دوستان عزیز ، من تو این پست تجربه تلخی که بابت خرید اینترنتی برای دخترم دارم رو به اشتراک میزارم ، تا شما هم شاید به دردتون بخوره .
من برای دخترم از سایت ninipay# که وسایل مورد نیاز نوزادان و کودکان رو میفروشه چند وقت پیش شیر تقویتی اینفترینی خرید کردم و ساعت ۱۱ صبح اس ام اسی مبنی بر اینکه بسته شما به پیک موتوری تحویل داده شد بدستم رسیدو من منتظر ، در هر حال ساعت ۴ بعداظهر بالاخره پیکموتوری بسته رو تحویل من داد اما با چه وضعیتی ، این شیر در نایلون بی رنگ داخل سبد میوه ای که پشت موتور بسته شده بود گذاشته بود و به مدت ۵ ساعت زیر نور مستقیم آفتاب اون هم تو این روزهای گرم ( جالب اینه که باید در دمای زیر ۳۰ درجه نگهداری بشه) تو خیابونهای تهران گشته بود .
وقتی درب شیشه پلاستیکی که از شدت گرمای آفتاب داغ شده بود رو باز کردم یه بوی بد ترشیدگی همراه با گاز از شیشه بیرون زد و وقتی شیر رو داخل ظرف ریختم بریده بریده شده بود . همون موقع با پشتیبانیشون که داخل سایت بود تماس گرفتم و تمام داستان رو به اون خانم گفتم . قرار شد که بررسی کنند و خبر بدهند .
اما با گذشت تقریبا دو هفته خبری نشد ، باز هم من تو پیجشون دایرکت دادم که پس چی شد مدیرتون رسیدگی کردند ، اما با اینکه پیام من رو دیدند هیچگونه جوابی ندادند .
من این مطلب رو نوشتم که شما هم مثل من گول این افراد رو که پول براشون مهمتر از جون بچه هاست رو نخورین و ازشون خرید نکنین و اینجا تگشون میکنم که حتما بخونن شاید دیگه این عمل رو تکرار نکنند و با شما مثل هم ازشون خرید نکنین
این هم سایتشون که من خرید کردم
@ninipay