نگران نباش، این اتفاقا بعضی وقتا پیش میاد. اسنپدکتر برای مواردی که وقت دکتر گرفته باشی معمولاً زنگ نمیزنه مگر اینکه خودت پیامی ارسال کنی یا درخواست مشاوره فوری بدی. ولی بهتره این کارها رو بکنی که خیالت راحت بشه:
وارد اپلیکیشن بشو و بررسی کن
دوباره وارد اپلیکیشن اسنپدکتر شو و تو قسمت سفارشاتت (یا مشاورهها و ویزیتها) ببین چیزی ثبت شده یا نه. اگه نوشته "در حال بررسی" یا "در انتظار پذیرش"، ممکنه هنوز زمان لغو داشته باشه.
با پشتیبانی اسنپ تماس بگیر:
وارد اپلیکیشن شو، بخش پشتیبانی رو پیدا کن و مشکل رو توضیح بده. بهشون بگو که اشتباهی انجامش دادی و نیازی به مشاوره نداری؛ معمولاً کمک میکنن اگر هنوز ویزیت شروع نشده باشه.
اگه زنگ زدند یا پیام دادند:
اگر باهات تماس گرفتند، به پزشک خیلی راحت توضیح بده که اشتباهی پرداخت شده و نیازی به مشاوره نداری. اونها معمولاً درک میکنن و چیزی برای پیگیری نداره.
آینده
دفعهی بعد که خواستی چنین تجربههایی رو امتحان کنی، حواست باشه مراحل رو تا آخر بررسی کنی و قبل از تأیید، دوباره روش فکر کنی. 😅
در هر حال این اتفاق خیلی عجیب نیست، خیالت راحت باشه، مشکل خاصی نیس! 🙃